Verzend- leveringsbeleid ChocoQueen
Voor de verzending van onze producten gebruiken wij voornamelijk de service van DHL of PostNL. Een bedrijf dat je kent en waardoor wij binnen 5 dagen kunnen leveren, mits voorradig. Let wel op dit is meestal alleen op werkdagen.
In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren vanwege order drukte bij ons of bij DHL of PostNL.
Zijn er speciale wensen met betrekking tot levertijden en/of -dagen dan dient dit vooraf aangegeven te worden en gaan wij hiervoor ons best doen. Dit kan lijden tot een meerprijs voor de verzending.
Let wel; wij leveren alleen binnen Europa. Buiten Europa is alleen mogelijk op aanvraag en gelden afwijkende voorwaarden.
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingscode waarmee je de bestelling precies kunt volgen. Heb je binnen 5 dagen geen e-mail ontvangen neem dan contact met ons op; info@chocoqueen.nl.
Als de bezorgdienst het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus of je ontvangt een bericht via de app van de bezorgdienst zodat je weet wanneer ze (weer) bij je langskomen.
Je kunt er ook voor kiezen om om je pakket bij een afhaalpunt te laten leveren.
Andere belangrijke informatie:
Let op:
- Brievenbus post met chocolade kan schadelijk zijn voor je huisdier(en).
- Bij temperaturen boven de 25 graden smelt de chocolade en kan er niet verzonden worden. We dragen dan zorg dat uw bestelling zo snel mogelijk in goede orde word bezorgd.
- ChocoQueen is niet verantwoordelijk voor foutief opgegeven adressen. Wanneer u een foutief adres heeft opgegeven kan het pakket retour gestuurd worden door de pakketdienst of het pakket wordt op het opgegeven adres geleverd. (Naam ontvanger en adres hoeven niet overeen te komen, opgegeven adres is leading)
- Mocht het voorkomen dat je bestelling niet (geheel) voorradig is zal er contact met je opgenomen worden om af te stemmen wanneer de niet voorradige bestelde producten leverbaar zijn. In een enkel geval kan dit wat langer duren waardoor je het recht hebt de bestelling geheel of gedeeltelijk te annuleren.
Retour beleid:
Chocolade waarvan gegeten of gebroken* is kunnen niet retour gestuurd worden.
- wij doen ons uiterste best om de chocolade zorgvuldig te verpakken. Desondanks kan het voorkomen dat de chocolade tijdens het transport breekt. Dit doet niks af aan de smaak, maar is wel handig om te weten.
Retourneren is mogelijk binnen 7 dagen bij:
- Wit uitgeslagen of gesmolten chocolade voortkomend uit verzending tijdens temperaturen boven de 25 graden Celsius.
- Niet opengemaakte producten
- Productie fouten
- Onjuist verstuurd product**
** bij onjuiste verzending kunt u de producten kosteloos terugsturen. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
Bij vragen of een klacht graag contact opnemen via : info@chocoqueen.nl